Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide

 

Regulamin Pralni

  1. Usługę prania dywanów wykonuje firma Noveco.
  2. Opłaty za usługi świadczone przez pralnię określone są w cenniku prania dywanów.
  3. Pobierana jest dodatkowa opłata za transport dywanów (odbiór i zwrot wypranego dywanu pod wskazanym przez klienta adresem) zgodnie z obowiązującym cennikiem .
  4. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
  5. Do każdej sztuki dywanu doliczana jest kwota 7zł tytułem mechanicznego wytrzepania dywanu.
  6. Opłatę za usługę prania dywanów pobiera się w całości w momencie zwrotu klientowi przedmiotu wykonanego zlecenia.
  7. W momencie, gdy Zleceniodawca nie odbierze dywanów w czasie 7 dni od daty ustalonego odbioru, zostaje obciążony kosztami składowania w wysokości 10 zł za każde kolejne rozpoczęte 7 dni.
  8. Termin wykonania usługi wynosi 7 dni.
  9. Pralnia zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu wykonania usługi.
  10. Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi.
  11. Pralnia nie odpowiada za rzeczy znajdujące się w dywanie lub dostarczone razem z dywanem.
  12. Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów: (np. mocz, wymiociny).
  13. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, w szczególności z: bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące).
  14. Przy oddawaniu dywanu do punktu pośredniczącego lub pralni, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach dywanu, takich jak mocz, wymiociny czy pleśń.
  15. Klient zobowiązany jest również do poinformowania obsługi punktu o wcześniejszym czyszczeniu dywanu ręcznie (środkami typu Vanish, Dywan Lux, itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
  16. Obszary o ciemniejszych odcieniach na chodnikach z włókna polipropylenowego oraz chodnikach typu shaggy są wynikiem uszkodzenia runa w czasie intensywnego użytkowania. Nie jest to jednocześnie błąd powstały w czasie prania dywanów.
  17. Wpływ promieni UV powoduje, że dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po wypraniu różnice w kolorystyce dywanów mogą się dodatkowo pogłębić.
  18. W przypadku uszkodzenia, lub zaginięcia dywanu, podstawą do wypłacenia odszkodowania Zleceniodawcy przez Noveco jest przedstawienie dokumentu zakupu dywanu (paragon, faktura itp.) lub jego wycena. W tej sytuacji mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  19. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować do firmy Noveco.
  20. Reklamacja klienta uwzględniana jest do 48 godzin od momentu odbioru dywanu.
  21. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni licząc od daty złożenia reklamacji.
  22. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie poprawnie wypełnionego druku reklamacyjnego i rachunku za wykonaną usługę.
  23. Reklamację mogą być składane na piśmie (druk dostępny w punkcie pośredniczącym), lub drog mailową na adres reklamacje@noveco.com.pl i rozpatrywane są w ciągu 14 dni licząc od daty złożenia reklamacji.
  24. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku zapłaty za usługę.